🌿 Waarom ik doe wat ik doe
Als tiener verloor ik mezelf in mijn eigen emoties.
Ik voelde me triest, bang om te praten, niet goed genoeg.
Ik dacht dat er niemand was die me begreep — dus leerde ik zwijgen.
Maar vanbinnen voelde ik me zo alleen.
In de jaren erna ontdekte ik dat je kan leren omgaan met je emoties.
Ik verslond psychologie, zelfhulpboeken, opleidingen —
op zoek naar antwoorden die ik niet vond als jong meisje.
Vijfentwintig jaar heb ik gezocht.
En dat is precies wat ik anderen wil besparen.
Dat jij niet hoeft te verdwalen in het doolhof van informatie, hulpverleners en spiritualiteit.
Dat je weet waar het bij jou wringt — en hoe je ermee aan de slag kan.
Daarom ontwikkelde ik mijn drie pijlers van geluk
en een open zelftest met vragenlijst die je helpt ontdekken waar jij nu staat.
Zodat je weet waar te beginnen — en gerichter je zelfzorg verder kan zetten.
✨ Geluk is geen toeval.
Het begint met  jezelf écht leren begrijpen.
Het begint met voor jezelf emotioneel te zorgen.
📋 Doe de zelftest en ontvang meteen mijn vragenlijst om met je eigen groei aan de slag te gaan.
📋Lees mijn blog ter inspiratie hoe de vragenlijst toe te passen.




